Complaint: Xperia box speelt slecht media af via appletv

user-119273 on 03 August 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb gebeld met KPN waar ik in eerste instantie een vriendelijke heer aan de lijn heb gekregen die mij het advies gaf te bellen naar een technische afdeling, wanneer deze een melding zouden maken dat mij modem niet goed zou zijn, ik bij hem weer een nieuwe aan kon vragen. Zo gezegd zo gedaan, echter is de technische dienst geen onderdeel van KPN en kunnen hier niets mee, behalve dan een betaalde monteur met een nieuwe modem langssturen. Dus maar weer terug gebeld met KPN, en natuurlijk krijg je dan een ander medewerker aan de lijn, en deze verteld een compleet ander verhaal, en het is echt niet mogelijk een modem om te ruilen, daar mijn klacht niet terecht is, omdat KPN geen verantwoordelijkheid neemt voor mediaplayers, echter heb ik op een andere adres ook een ander modem van KPN gehad en deze werkte perfect, maar het kan niet opgelost worden, en wenste mij een prettige dag en tot ziens.

Desired solution:

Een andere modem

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste jarijari,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.

Wij helpen u graag via:

- https://forum.kpn.com

- https://www.twitter.com/kpnwebcare

- https://www.facebook.com/kpn

- Via onze gratis telefonische klantenservice: https://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Met vriendelijke groet,
Ivette

KPN Webcare Specialist

All complaints of