My complaint:
Melding: Medio augustus 2011 ging mijn nieuwe abbo bij Youfone in. Een maand later was ik voor tien dagen op Kreta. Op het vliegveld van Heraklion constateerde ik dat ik geen netwerk had. Bij andere providers krijg je altijd een sms-je met de melding welkom in…..Ook handmatig kon ik geen provider selecteren. Via een internet café kwam ik er achter dat Youfone in zijn voorwaarden heeft opgenomen dat tijdens de eerste vier maanden van een abonnement niet kan worden gebeld vanuit het buitenland. In een mail heb ik verzocht om onmiddellijke toegang tot een netwerk, zodat ik kon bellen en sms-sen met het thuisfront. Daarop werd gereageerd door Youfone met de mededeling dat ik na storting en ontvangst van een borg van € 200,- gedeblokkeerd zal worden. Zodra de eerste vier facturen zijn betaald krijg ik de borg teruggestort.
Ik heb me meermalen afgevraagd of ik nou gek ben of Youfone. Een dergelijke voorwaarde/opstelling is voor mij het toppunt van klant-onvriendelijk gedrag.
Gewenste oplossing
Wijziging van de voorwaarden