Complaint: Youfone geeft aan dat klacht is opgelost, ook als dit niet zo is.

user-75960 on 27 December 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Youfone meldt dat de problemen zijn opgelost.Jammeer dat Klacht.nl dat overneemt zonder dat de melder wordt gevraagd of dit echt zo is. Waarschijnlijk wil youfone een hoog oplospercentage behalen en meldt daarom dat problemen zijn opgelost ook als dit niet het geval is.

Desired solution:

Nog steeds dezelfde als 3 weken geleden. Youfone zou ons eens kunnen bellen om de problemen en vooral de oplossingen tebespreken ipv het sturen van aanmaninge én tevens melden dat er geen problemen meer zijn. Ecxuses zou ook niet misstaan.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Responded on 04 January 2012 at 12:31

Youfone heeft nog steeds niet met ons gebeld om de problemen op te lossen. Wel blijven er aanmaningen komen. Verder wordt hun oplossing niet gespecificeerd.Zij willen 50 € crediteren maar zeggen niet wat er met de overige aanmaningen moet gebeuren. Laat youfone eerst stoppen met aanmaningen te sturen en als telecom bedrijf moet het toch lukken omons te bellen. Wij krijgen telkens andere onvriendelijke mensen van de klantenservice aan de lijn die niet doen wat ze zeggen te doen. Excuses zijn ook nooit gemaakt.

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Ondanks de toezeggingen van youfone dat er geen aanmaningen worden vertuurd gaat youfone via webcasso daar wel mee door.Youfone heeft vergissingen gemaakt en wil dat de klant voor de kosten opdraaid.Vrijwel dagelijks moeten we onze tijd verdoen aan deze kwestie. Het begint meer en meer op terreur van dit telecom bedrijf te lijken.

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

afgehandeld met de klant

All complaints of