Complaint: 5MB bundel wordt per 100Kb afgerekend

user-68270 on 04 November 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij gebruik van internet is gebleken dat ik mijn 5 Mb erg snel op gebruik doordat er per sessie per 100Kb wordt afgerekend. Bij verbruik zag ik dat ik na 3 dagen al 1euro80 overschrijding had.
Dit was absoluut nergens op hun website te vinden. Sessies van 10 Kb kan ik mij nog voorstellen. Ik voel mij dan ook aardig bedonderd en betaal hiervoor nu veel te veel.

Desired solution:

opheffen met directe ingang van mijn 5 MB bundel (ik zit hier nu voor 2 jaar aan vast)

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Responded on 08 November 2011 at 08:35

Ik ben hier niet tevreden mee?!
Youfone zegt dat ik deze voorwaarde op de website kan vinden. Ze zullen mij dan wel aan moeten kunnen geven - met een link- waar ik die kan vinden.

Comment by poster of the complaint

12 years ago - ik ben hier absoluut niet tevreden meeeeft u mij maar de link waar ik die info op uw website kan vinden

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

de voorwaarden worden overal op de site helder vermeld. upgraden is altijd mogelijk. bijvoorbeeld naar een onbeperkt internet abonnement.

All complaints of