Complaint: aanvang abonnement youfone simonly 250

user-69282 on 12 November 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 9 -10-2011 is via internet een simonly 250 aangevraagd. Behoud van eigen nummer. Met crditcard de aansluitkosten overgemaakt. Bevestiging hiervan vanuit Youfone is via mail verzonden.
Op 31 -10-2011 is van huidige provider (Vodafone) een smsje binnengekomen dat per 14-11-2011 dat overstap (met nummerbehoud) is goedgekeurd.In de bevestigingmail die Youfone verzonden heeft,staat dat de nieuwe simcard toegezonden wordt als de oude provider goedkeuring heeft gegeven.
Tot op heden heb ik geen simcard gekregen waarmee het abonnement ook daadwerkelijk a.s. maandag kan aanvangen.

Desired solution:

Graag reactie en toezending simcard, zodat maandag het abonnement ook daadwerkelijk kan aanvangen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

afgehandeld met de klant

All complaints of