Complaint: abbo vanaf 2 januari 2011 geen vertrouwen meer… wat nu?

user-77856 on 03 January 2012 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf 2 januari zou mijn zoon mijn oude BB gebruiken samen met bovenstaande youfone abbo.
Bellen en sms gaat wel, maar alle BB diensten niet.
Heb er nu al 4 maal telefonisch contact over gehad, en heb enorm sterk het idee dat ik aan het lijntje gehouden wordt.. Elk gesprek wordt er weer gezegd dat ik een aantal uren moeten wachten, en dan accu er even uit halen.. (feitelijk 4 keer zelfde gesprek gevoerd, verdeeld over 2 dagen, met elke keer zelfde antwoord) zojuist dus weer gehoord… vanavond uiterlijk morgenmiddag zou die het moeten doen? Inmiddels ook zoveel enorme slechte reviews gelezen dat mijn vertrouwen in youfone is verdwenen. Ik heb 1 maal met de telefoon gebeld, 1 whatsapp verstuurd en 1 sms.., betekent dit nu ook dat daarmee het recht om op te zeggen binnen 7 dagen is vervallen? Het contract heb ik afgesloten inclusief BB diensten… die ze schijnbaar nog niet kunnen leveren, en al helemaal niet binnen de gestelde 24 uur. Graag advies.

Desired solution:

Ontbinding van contract vanwege verloren vertrouwen in youfone

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Responded on 04 January 2012 at 10:04

Zoals ik ook van van meerdere voorgangers heb gelezen. Klacht is dus niet opgelost en termijn is nu weer verschoven naar vanavond. Wederom een herhaling, gisteren was het uiterlijk vanmiddag, nu weer doorgeschoven naar vanavond. Ik wil het contract ontbinden!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

individueel opgepakt met de klant, nummer door gestuurd naar technische partner.

All complaints of