My complaint:
Ik heb enige weken geleden een Sim Only abonnement aangevraagd met 250 minuten en 80 sms met een contract voor 2 jaar voor 4,45 euro via hun site met nummer behoud.
Echter door een storing op de site ging deze iedere keer terug naar een contact voor 1 jaar zonder sms voor 5 euro en nog wat.
Direct daarna heb ik een mail gestuurd dat er een storing was en de aanvraag een contract voor 2 jaar moest zijn met 80 sms voor 4,45 euro per maand.
Ik heb inmiddels 5 keer naar de bestellijn gebeld zij verwijzen mij naar de klantenservice, de klantenservice stuurt mij iedere keer terug naar de bestellijn. Allebei zeggen ze dat zij niet in het systeem kunnen kijken en mij niet verder kunnen helpen. Waar moet ik dan heen?
Ze hebben wel snel 9,95 euro van mijn rekening gehaald.
Ik heb ook diverse mails gestuurd maar ik krijg maar geen antwoord, er wordt zelfs niet gereageerd op mijn mail.
Desired solution:
Zoals ik al aangaf.
1. Graag bevestiging dat het abonnement aangepast is. naar 2 jaar met 80
sms voor 4,45 euro per maand wat ik besteld had
2. Bevestiging dat mijn abonnement opgezegd wordt /is bij T-mobile
3. Hoelang dat ongeveer nog gaat duren.
Kortom duidelijkheid EN ANTWOORD
Als ze geen antwoord kunnen/willen geven dan geld terug storten en aanvraag annuleren.
Dit zijn schijnbaar 3 hele moeilijke vragen want hier kunnen ze maar geen antwoord op geven.
Ik wil weten waar ik aan toe ben anders ga ik naar een andere provider