Complaint: betalingachterstand

user-212194 on 14 November 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een hoge betalingsachterstand die ik graag ik termijnen wil betalen voor een bepaalde maand maar youfone zegt dat dat niet mogelijk is en dat ze mijn nummer gaan blokkeren.

Wat moet ik nu?
Ik ben een student en kan niet in een keer het hoge bedrag gaan betalen 🙁

Desired solution:

in termijnen betalen

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op dit moment is er geen openstaande post op het doorgegeven telefoonnummer te zien.

All complaints of