Complaint: blackberry abbonement werkt niet

user-81366 on 21 January 2012 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

al meerdere malen het traject gevolgd wat youfone mij adviseert. helaas werkt het nog steeds niet en kan ik alleen een bes gebruikersnaam toevoegen bij mijn vorige abbonement had ik bis en bij youfone zou ik dit ook krijgen. ik ben nu al 48 uur aan het wachten op mail van de technische dienst waar een oplossing in zou moeten staan. ik dacht youfone is goedkoop maar het blijkt in dit geval goedkoop is duurkoop. ik hoop echter wel dat daar verandering in komt aan de kant van youfone.

Desired solution:

als mijn blackberry abbonement volgende week werkt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Responded on 24 January 2012 at 18:33

Fijn dat het nu is opgelost. In het vervolg plaats ik hier mijn klacht in plaats van een week bellen en maar wachten en wachten..

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Fijn dat het nu is opgelost. In het vervolg plaats ik hier mijn klacht in plaats van een week bellen en maar wachten en wachten.. Dit werkt een stuk beter misschien om dat meer mensen zien wat het probleem is en Youfone in een kwaad daglicht komt te staan?

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Opgepakt met de klant.

All complaints of