Complaint: Borgen niet retour ontvangen

user-67071 on 25 October 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al in juli 2009 heb ik een Youfone 10 abonnement afgesloten welke echter inging in december 2009, na afloop van mijn andere abonnement. Zowel in juli als in december zijn er borgkosten berekend waarover ik per mail contact heb gehad, maar ik de borg niet terug ontvangen heb. Na opzegging van het abonnement dat overgenomen werd door Ecofoon, kreeg ik ook mijn andere borg niet terug. Tevens had ik voor mijn werk een abonnement afgesloten en na opzegging hiervan geldt hetzelfde verhaal: geen borg retour. Ik heb er diverse malen over gebeld en gemaild en ze beloven dat het gestort wordt maar tot op heden heb ik niets ontvangen. Toevallig kwam ik deze site tegen en wil ik op deze wijze nog eens proberen of ik de 3 borgen à 10,- teruggestort kan krijgen. Indien gewenst kan ik de facturen mailen.

Desired solution:

Terugstorting van de 3 borgen à € 10,- (€ 30,- totaal dus).

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from Youfone.nl

12 years ago - U dient uw verzoek in te dienen bij Ecofoon. Met de overname door Ecofoon hebben zij deze verplichting op zich genomen. Het is vervelend dat u nu door Ecofoon wordt benadeeld maar Youfone heeft u als klant verkocht aan Ecofoon.

Message from Youfone.nl

12 years ago - Deze klacht is door ons met de klant persoonlijk afgehandeld.

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

U dient uw verzoek in te dienen bij Ecofoon. Met de overname door Ecofoon hebben zij deze verplichting op zich genomen. Het is vervelend dat u nu door Ecofoon wordt benadeeld maar Youfone heeft u als klant verkocht aan Ecofoon.

All complaints of