Complaint: Crediteren van teveel berekende kosten duurt erg lang

user-48998 on 18 January 2012 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De factuur waarop het verbruik van november 2011 was erg hoog. Bij navraag bleek dat alle kosten die berekent waren, buiten de bundel waren berekent, terwijl alle kosten (telefonie en sms) gewoon binnen de bundel vielen.

Resultaat: een rekening van 32,69 euro voor een factuur die 3,56 euro had moeten zijn.

Na telefonisch overleg en een email, zou dit bedrag bij de volgende factuur gecrediteerd worden. In de email staat dat het ook de daarop volgende maand kan zijn.

Vandaag de nieuwe factuur ontvangen, maar de creditering is nog steeds niet rond.

Bij telefonische navraag, bleek dat er heel veel klanten waren waar het fout was gegaan en dat de facturen handmatig stuk voor stuk moeten worden uitgezocht en gecorrigeerd.

Ik vind het belachelijk dat ik als klant de dupe wordt, van fouten van Youfone en dat het dan ook nog eens 2 maanden duurt om dit te corrigeren.

Toen ik aangaf dat ik dan de rekening zou storneren (van 32,69 euro) werd er gedreigd met hoge kosten!

Desired solution:

Ik wi binnen 1 week na dato het teveel betaalde bedrag gewoon teruggestort hebben op mijn rekening. Desnoods berekenen ze dan maar achteraf wat ze nog tegoed hebben (namelijk 3,56 euro)

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Comment by poster of the complaint

12 years ago - ondanks bericht van youfone dat het is opgelost is er nog niets opgelost. ze hebben in een mail geschreven dat ze met een antwoord zullen komen. maar tot op vandaag nog niets gehoord.

Responded on 30 January 2012 at 12:21

Youfone heeft helemaal niets "opgepakt met de klant"!

Comment by poster of the complaint

12 years ago - 30 januari 2012: Nog steeds geen enkele reactie van Youfone. Kennelijk is het erg moeilijk om fouten binnen hun organisatie op te lossen. Ik ga me beraden op een andere provider. Deze houding is voor een bedrijf onacceptabel en kennelijk is het voor Youfone niet van belang om klanten te behouden. Kortom: amateurisme alom!

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Reactie van 19 februari 2012: Geachte, Bedankt voor uw e-mail. Wij hebben nagekeken voor u of de verrekening heeft plaats gevonden. Echter heeft u gelijk. De verrekening is niet gebeurt. Wij hebben dit utigezet naar de juiste afdeling. Onze excusses.

Comment by poster of the complaint

12 years ago - ik heb nog steeds geen stuiver terug gezien en het is nu juli 2012

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

opgepakt met de klant.

All complaints of