Complaint: Deblokkeringskosten

user-173827 on 16 April 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb gister mijn factuur van afgelopen maand gekregen, en ik schrok van mijn rekening.ik heb normaal een abbonement van 38.51 en ik kreeg ineens een rekening van 63.49.
Ik vraag me af waarom bij Youfone als 1 van de weinige providers deblokkeringskosten gerekend word en je hem niet gewoon via internet zelf kunt deblokkeren. Zoals ik heb gelezen kan dat bij vodafone wel. En zitten er dan ook geen deblokkeringskosten aan vast. Ik ben er ook niet van op de hoogte gesteld dat er deblokkeringskosten in rekening worden gebracht.

Desired solution:

Een verklaring en eventueel terugstorten van de extra kosten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Youfone.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Nagekeken waar de kosten vandaan komen. Klant per e-mail over de kosten verteld

All complaints of