Complaint: Factuur klopt niet

user-179738 on 23 May 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

heb een factuur ontvangen wat niet klopte. daar heb ik met youfone over gebeld en die bevestigden mij dat het inderdaad niet klopte. Youfone medewerker geeft aan om bedrag terug te laten storten en een correctie factuur af te wachten en die te betalen. Zo gezegd zo gedaan. Krijg ik volgende dag een email dat mijn factuur niet betaald is en mijn nummer geblokkeerd zal worden. ik bel gelijk terug en krijg een hele andere verhaal te horen. Dat pas met de volgende facturatie ronde het gecorrigeerd kon worden en dat ze nu dus niets aan konden doen. ik moest nu dus de factuur betalen (die teveel was) om niet afgesloten te worden. Ik ben verbaasd omdat ik dus een hele maand moet wachten voordat het eventueel gecorrigeerd kan worden. op goed geluk dan maar ik betaal gelijk. word ik de volgende ochtend wakker en ben ik toch geblokkeerd en omdat het een lang weekend was (maandag hemelvaartsdag) ben ik dus op dinsdag pas gedeblokkeerd.
Ik heb geen goed woord voor de klantenservice en hun manier van werken. Ik ben totaal niet geholpen en het probleem van mijn factuur is nog steeds niet verholpen. volgende maand op goed geluk wordt er gecorrigeerd. Ondertussen zit YOUFONE met mijn teveel betaalde geld op zak en heb ik het dus niet. Hoe klein of groot het bedrag ook is, ik loop rente mis of kan iets niet kopen omdat ik dat geld niet tot mijn beschikking heb.
Ik ben er klaar mee en zal als mijn klacht niet snel opgelost wordt mijn sim only abonnement opzeggen. aan mij zullen ze dan geen cent meer verdienen en mijn vriendin dan ook niet. We zullen gezamenlijk de abonnement opzeggen.

Desired solution:

Een correctie factuur opmaken en mijn geld zo snel mogelijk terugstorten zodat ik de juiste factuur kan betalen. Doe moeite om je klant te helpen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Youfone.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

All complaints of