My complaint:
1. Ik heb afgelopen maand een factuur van Youfone binnen gekregen van 41,95. Dit is 19,17 over mijn standaard abonnement heen. Dit zou moeten komen door te veel verbruik van data.
Een aantal maanden geleden heb ik ook een factuur ontvangen van Youfone die veel hoger was dan mijn standaard abonnement. Hier was ik ook over mijn data limiet gegaan. Toen ging het om een overschrijding van ongeveer 50 euro. Na contact met de klantenservice ik heb dit geaccepteerd (waarschijnlijk had ik iets te veel filmpjes gekeken dacht ik). Toen heb ik een data applicatie geinstalleerd op mijn telefoon om te checken dat ik niet over mijn datalimiet heen ga. Deze app geeft aan dat ik afgelopen maand maar 700mb heb verbruikt. Terwijl ik volgens de factuur 1,2 gig heb verbruikt!
2. Verder heb ik een abonnement afgesloten van een jaar bij youfone. 1 jaar voor ongeveer 16 euro per maand. Maar opeens gingen de abonnementskosten met 5 euro omhoog. Ik heb youfone toen gevraagd om opheldering of een soort van bewijs dat ik hier ook voor getekend heb bij het afsluiten van mijn abonnement. Maar hier werd niet op ingegaan.
Desired solution:
Ik zou graag een verklaring willen hebben voor het verhogen van de abonnementskosten. Misschien heb ik het fout gezien, dat kan maar nu ben ik er nog zeer sterk van overtuigt dat ik een jaar het zelfde bedrag zou betalen.
Verder zou ik ook willen horen hoe het mogelijk is dat ik toch over mijn data heen ben terwijl mijn app zegt dat ik dat nog lang niet was.
Ook vind ik de klantenservice erg slecht van Youfone als je belt. Ik heb de laatste keer 40 minuten in de wacht gestaan. Misschien moeten ze maar meer personeel aannemen?