Complaint: GEEN 3G VERBINDING!

user-176629 on 02 May 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb al dagen lang problemen met mijn mobiel internet verbinding. Ik heb meerderen malen telefonish contact gehad maar ze komen niet met een oplossing, en zijn ook niet klantvriendelijk. Ik kan nu bepaalde apps en siites niie bezoeken doordat ik geen(beperkt) internet heb terwijl ik voor onbeperkt internet bundel betaal.

Desired solution:

Abonement opzeggen. PER DIRECT

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Youfone.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant is al in contact met medewerkers van de klantenservice. Dient een kruistest uit te voeren

All complaints of