Complaint: Geen SIM ontvangen

user-182308 on 05 June 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

23 mei is mijn account geactiveerd (besteld 19 april) maar zit nog steeds te wachten op mijn SIM kaart. Ben dus nu al 2 weken niet bereikbaar. Mailtjes worden niet altijd beantwoord en per telefoon beloven ze van alles maar het probleem wordt niet opgelost. Ze schuiven alle verantwoordelijkheid af naar de TNT en klant. Ik moet maar de TNT bellen om te vragen waar mijn SIM blijft. Niet echt klantvriendelijk. Op mijn verzoek de SIM dan maar aangetekend of per koerier te versturen, willen ze alleen doen als ik betaal. Ze laten me dus compleet in de kou staan. En ik zie het volgende probleem al komen en dat is het betalen. Lijkt mij logisch dat als ik geen gebruik kan maken van hun diensten ik ook niet hoef te betalen….wordt vervolgd.

Desired solution:

Een SIM en wel per direct plus korting op de maandelijkse lasten wegens geen gebruik.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - ...inmiddels zijn we weer een week verder en heb ik nog steeds geen SIM ondanks alle toezeggingen - ben dus nu al 3 weken niet bereikbaar. Frustrerend! Vandaag gaat er een officiële brief uit om ze in gebreke te stellen. Ben benieuwd of ze daar op zullen reageren. Het ergert mij trouwens buitengewoon dat Youfone op dit forum zegt dat het probleem is opgelost want daar is helemaal niets van waar. Ze komen ook niet met een oplossing. Telkens het zelfde liedje: sorry, spijtig, vervelend...en verder hoor je niets!

Message from Youfone.nl

11 years ago - Geachte heer/mevrouw Versteeg, We zien dat de nieuwe simkaart gister is geactiveerd door onze klantenservice. Onze excuses dat er enige tijd overheen is gegaan voordat u de simkaart heeft ontvangen. We hopen dat het zo in orde is. Met vriendelijke groet, Team Youfone

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De nieuwe simkaart is reeds verzonden, klant zal deze vandaag, uiterlijk morgen ontvangen. Eerst verzonden simkaart is helaas niet ontvangen door de klant.

All complaints of