Complaint: Heel slecht verbinding en 3g

user-193979 on 15 August 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

İn mei heb ik een abonnement afgesloten bij youfone. Tot op heden heb ik ze verschillende malen gebeld over hey feit dat ik een hele slechte verbinding heb dat mensen mijn niet verstaan en dat ik ze ook niet versta. Ook heb ik bijna nergens 3g. İk heb een nieuwe simkaart geprobeerd daarnaast heb ik een ander toestel geprobeerd. Maar niks heeft geholpen. Er is mij iedere keer verteld dat ze ermee bezig zijn. Maar we zijn nu meer dan 3 maanden verder en ik zit nog sterds met het probleem dat ik geen goede verbinding heb. Ook in heel veel gevallen kan ik gewoon niet bellen omdat er geen verbinding is. İn juli heb ik aangegeven dat ik per direct mijn abonnement per direct stop wil zetten omdat ze mijn niet geen dienstverlening kunnen verlenennwaar ik hen voor betaal. İk heb ze daarna ook meerdere malen gebeld, maar ik wordt maar niet geholpen. Elke keer wordt er gezegd dopr de medewerker dat zij er niks aan kan doen en dat ze het heeft voorgelegd. Al sinds mei is dit zo gaande.

Desired solution:

Dat mijn abonnement per direct stop gezegd wordt. En dat ze mij afgelopen maanden waarbij ik geen internet en geen normale telefoonverbindingen heb gehad tegemoetkomen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Ik ben absoluut niet tevreden met zogenaamde oplossing die ze hebben voorgesteld. Ze vertellen mij dit al sinds enkele maanden. Maar tot op heden is nog steeds niks verbeterd.

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op dit moment vinden er werkzaamheden plaats in het gebied, deze zijn volgende week klaar. Klant gevraagd dit af te wachten, rond te vragen in de omgeving of meerdere mensen die gebruik maken van het kpn netwerk last hebben van dit probleem, en om een kruistest uit te voeren. Mocht ze volgende week nog problemen hebben met het netwerk, dan kan ze het beste weer even contact met ons opnemen.

All complaints of