My complaint:
op 04-04-2013 is mijn telefoonnummer ineens naar een andere gebruiker gegaan, dit is het telefoonnummer van mijn 12 jarige dochter, toen wij haar belden op 04-04 2013 kreeg ik een vreemde man aan de lijn, ik schrok hier enorm van.
de gebruiker vertelde dat hij dit nummer per 04-04 2013 had gekregen van KPN.
na herhaaldelijk bellen mailen enzovoort, een nieuwe simkaart gehad met hetzelfde nummer, helaas tot op vandaag werkt dit nummer niet.
inmiddels ben ik vele uren telefoneren met de helpdesk verder en mijn frustratie is inmiddels omgeslagen in pure onmacht.
er is nog steeds geen oplossing gevonden, inmiddels is ook de helpdesk niet bereikbaar.
Desired solution:
ik zou graag alle gemaakte telefoonkosten terugzien, het huidige abonnement moet worden opgezegd, ik wil een schriftelijke bevestiging dat dit is gebeurd per 01-04-2013, en ik zou eventuele aansluitkosten bij een nieuwe provider vergoed zien, ik heb geen vertrouwen meer in youfone en KPN.