Complaint: hopeloos

user-175398 on 25 April 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op 04-04-2013 is mijn telefoonnummer ineens naar een andere gebruiker gegaan, dit is het telefoonnummer van mijn 12 jarige dochter, toen wij haar belden op 04-04 2013 kreeg ik een vreemde man aan de lijn, ik schrok hier enorm van.
de gebruiker vertelde dat hij dit nummer per 04-04 2013 had gekregen van KPN.
na herhaaldelijk bellen mailen enzovoort, een nieuwe simkaart gehad met hetzelfde nummer, helaas tot op vandaag werkt dit nummer niet.
inmiddels ben ik vele uren telefoneren met de helpdesk verder en mijn frustratie is inmiddels omgeslagen in pure onmacht.
er is nog steeds geen oplossing gevonden, inmiddels is ook de helpdesk niet bereikbaar.

Desired solution:

ik zou graag alle gemaakte telefoonkosten terugzien, het huidige abonnement moet worden opgezegd, ik wil een schriftelijke bevestiging dat dit is gebeurd per 01-04-2013, en ik zou eventuele aansluitkosten bij een nieuwe provider vergoed zien, ik heb geen vertrouwen meer in youfone en KPN.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Youfone.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

middels contact klantenservice is het opgelost

All complaints of