Complaint: idioot hoge data kosten

user-68599 on 07 November 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij het aanbrengen van de sim kaart worden schijnbaar automatisch APN gegevens in een toestel gezet, waardoor het toestel online kan (en gaat).
Dit gebeurt niet in overleg met de klant. Zelfs als de klant te kennen geeft geen gprs te willen gebruiken, blijft het acces point geïnstalleerd.
Als je geen databundel hebt betaal je idioot veel voor een paar Kb’s.

Desired solution:

Alleen accespoint installeren als de klant daarom vraagt, en niet ongevraagd opdringen !

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

afgehandeld met de klant

All complaints of