My complaint:
Er worden bij mij kosten in rekening gebracht van €42,- voor een nummer in Amsterdam dat ik nimmer heb gebeld, dit heb ik via diverse tickets aan Youfone kenbaar gemaakt, contactpersoon bij bedrijf in Amsterdam kan bevestigen dat ik nimmer telefonisch contact op de bewuste dag heb gehad, zij gaan volledig voorbij aan mijn opmerkingen, ik krijg wel via een ticket van Youfone een melding dat er inderdaad twee termijnen in rekening zijn gebracht, en welgemeende excuses hiervoor!! Wat schetst mijn verbazing, vanochtend om 5.30 uur krijg ik een sms dat mijn telefoon is afgesloten. Indien men het bedrag storneert krijg je in no time het incassobedrijf op je dak met vermelding, uw telefoon is nu afgesloten, wat toen nog niet het geval was. Ik krijg stellig de indruk dat men probeert mensen te intimideren!
Desired solution:
Blokkering ongedaan maken en klachten serieus nemen!
Ook mensen in dienst nemen die de Nederlandse taal machtig zijn, ontvang teksten die halfzacht zijn.
Indien Youfone mijn klachten niet serieus neemt overweeg ik juridische stappen te ondernemen en e.e.a. In de media te brengen