Complaint: Incassobeleid / afhandeling klachten

user-214181 on 25 November 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er worden bij mij kosten in rekening gebracht van €42,- voor een nummer in Amsterdam dat ik nimmer heb gebeld, dit heb ik via diverse tickets aan Youfone kenbaar gemaakt, contactpersoon bij bedrijf in Amsterdam kan bevestigen dat ik nimmer telefonisch contact op de bewuste dag heb gehad, zij gaan volledig voorbij aan mijn opmerkingen, ik krijg wel via een ticket van Youfone een melding dat er inderdaad twee termijnen in rekening zijn gebracht, en welgemeende excuses hiervoor!! Wat schetst mijn verbazing, vanochtend om 5.30 uur krijg ik een sms dat mijn telefoon is afgesloten. Indien men het bedrag storneert krijg je in no time het incassobedrijf op je dak met vermelding, uw telefoon is nu afgesloten, wat toen nog niet het geval was. Ik krijg stellig de indruk dat men probeert mensen te intimideren!

Desired solution:

Blokkering ongedaan maken en klachten serieus nemen!
Ook mensen in dienst nemen die de Nederlandse taal machtig zijn, ontvang teksten die halfzacht zijn.
Indien Youfone mijn klachten niet serieus neemt overweeg ik juridische stappen te ondernemen en e.e.a. In de media te brengen

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Responded on 25 November 2013 at 16:26

Blokkering is dan wel ongedaan gemaakt, maar dat neemt niet weg dat jullie pas actie ondernemen indien e.e.a. In de media wordt gebracht, ik heb er begrip voor dat er een fout is opgetreden in de facturering ,maar dan kunnen jullie toch wel jullie klanten informeren (middels een mail) dat e.e.a. fout is gegaan! Nu sluiten jullie klanten onnodig af met alle gevolgen vandien, heel jammer!

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De gegevens op de specificatie zijn correct. Wat op de specificatie staat is wat op het netwerk van KPN is geregistreerd. Blokkade verwijderd, wij zullen alsnog de openstaande post aanpassen i.v.m. de dubbel in rekening gebrachte abonnementskosten.

All complaints of