Complaint: incassoterreur

user-73933 on 12 December 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na het bericht dat Call4Care overgenomen zou worden door Youfone en Happy Bel leek het me verstandig een en ander in de gaten te houden omdat tot dan toe de belkosten automatisch van mijn rekening werd afgeschreven. De laatste afschrijving was 15 augustus door de firma Aspider Holding.
Op dat moment kon ik afschrijvingen niet meer kontroleren omdat door mij ingevoerde clientgegevens en wachtwoord niet meer werkten.
Na meerdere pogingen te communiceren per e-mail uiteindelijk op mijn e-mail van 29 augustus,waarin ik een adreswijziging en een intrekking automatische incasso aankondigde, een reactie ontvangen dat wijzigingen schriftelijk of per fax bekend moesten worden gemaakt.
Op 12 september een aangetekende brief verzonden inhoudende nogmaals een intrekking machtiging, nogmaals een adreswijziging en een onmiddelijke opzegging van mijn abonnement.
Op 23 september is desondanks een bedrag afgeschreven door een firma Direct Pay Services.
Dit bedrag uiteraard terug laten boeken .
Op 11 october een aanmaning ontvangen van Direct Pay Services inzake faktuur H 11027491, die ik dus niet kon kontroleren.
Op 15 october nijdig gereageerd dat mij niets bekend was van een ‘onlangs ‘ontvangen e-mail inhoudende een herinnering inzake openstaande facturen maar dat ik uiteraard bereid ben openstaande kosten te betalen als ik een factuur kan inzien.
Op 18 october een reactie van Direct Pay waarin aangegeven dat ze me niet van dienst konden zijn m.b.t. inzage factuur en dat ze de vordering in dispuut plaatsten.
Op 28 october een ingebrekestelling ontvangen van een zekere Webcasso met weer een forse ophoging van het te betalen bedrag namens Direct Pay inzake youfone.
E-mailcommunicatie met Webcasso leverde niets op behalve een Laatste Herinnering op 17 november met weer een ophoging van het te betalen bedrag met bedreiging van zeer kostbare rechtsmaatregelen.
Weer contact opgenomen met Youfone om inzage te krijgen in de betreffende facturen.
Op 28 november weer een e-mail naar Youfone met opgave van de betreffende facturen.
Op 30 november een antwoord van Youfone met opgave van andere klientgegevens en wachtwoord,om deze facturen te kontroleren en de mededeling dat een factuur ten onrechte in rekening was gebracht.
Bij kontrole van de facturen bleken 2 facturen opgegeven waarvan een dus ten onrechte was en de tweede factuur een bedrag vermelde van euro:0,00
Op 30 november een Aankondiging rechtsmaatregelen ontvangen van Webcasso
Dit is nog niet eens de volledige weergave van de gang van zaken, maar deze doordenderende trein werkt op je zenuwen .
Desondanks vind ik het terecht dat ik ik moet betalen,maar ik heb het recht te weten waarvoor en dat heb ik ook regelmatig aangeboden.
In een laatste e-mail van Webcasso kwam de firma Aspider opeens ook weer bovenwater en je vraagt je af wat een en ander met elkaar te maken heeft??!!

Desired solution:

Opgave en inzage van factuur H11027491 en een opgave van een rekeningnummer waarop ik dat bedrag kan betalen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Responded on 19 December 2011 at 10:33

L.S.
Ik heb nog niets gehoord van Youfone!
Groet.

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

individueel opgepakt met de klant

All complaints of