Complaint: Internet, waar geen gebruik gemaakt van kan worden.

user-202839 on 04 October 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een internetbundel van 5 euro per maand waar ik geen gebruik van kan maken omdat ik een Blackberry heb.
Uiteraard heb ik dit niet (goed) gelezen bij aanschaf van mijn abonnement.
Eerlijk gezegd, dacht ik dat ik een abonnement zonder internet had besteld dus heb dit ook niet verder onderzocht totdat ik de rekeningen kreeg.
En er achter kwam dat ik er wel voor betaal.
Al eerder heb ik geprobeerd om dit abonnement te wijzigen.
Dit lukt niet omdat ik niet naar een lagere bundel mag.
Nu net de klantenservice gesproken, na navraag kan mijn belbundel die ik af en toe overschrijd ook niet verhogen zodat ik op het zelfde bedrag uit kom zonder internet.

Desired solution:

Ik zou tevreden zijn als mijn belbundel verhoogd wordt en op het zelfde bedrag uitkom zonder internet.
Ik heb nu de keuze om twee jaar 5 euro voor niets te betalen of een andere telefoon te kopen.
Ik wil opmerken dat de toegankelijkheid en communicatie van youfone de laatste maanden veel beter is geworden. Bij het starten van mijn abonnement was dit geheel niet aanwezig.
Ik hoop op een goede oplossing.
Vriendelijke groet,
Anita Weerman

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas kan een bundel niet verlaagd of verwijderd worden gedurende de looptijd van het contract.

All complaints of