Complaint: klacht niet opgelost ondanks melding

user-74613 on 16 December 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Youfone.nl geeft op deze website aan dat de klacht van 3 december is opgelost. Dat is echter niet het geval. Het bedrijf communiceert nog steeds niet met ons en heeft geen besluit genomen over de onterechte kosten die in rekening zijn gebracht.Het simpele verzoek om contact met ons op te nemen en de problemen op te lossen is blijkbaar teveel.Het is veel gemakkelijker om op deze site te schrijven dat de problemen zijn opgelost en vervolgens door te gaan met incasso dreigingen.

Desired solution:

Dezefde als eerder werd omschreven; neem contact met ons op om de problemen op te lossen. Wij hebben regelmatig de klantenservice gebeld.Uiteraard krijgen we iedere keer een andere medewerker aan de lijn die niets weet van voorgaande gemaakte afspraken.Deze worden waarschijnlijk niet genoteerd.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Responded on 22 December 2011 at 17:14

Helaas is de klacht niet afgehandeld. Youfone.nl heeft wel een voorstel gedaan, waarop wij een tegenvoorstel hebben gedaan. Deze is echter nog niet beantwoord.
Bijna een week later is de situatie ongewijzigd; Youfone reageert niet op ons voorstel en doet alsof de klacht is opgelost.Communicatie is een vak.

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

afgehandeld met de klant

All complaints of