My complaint:
Zit sinds 27 oktober bij Youfone met een abbo van 250 belminuten. Hiervan zo,n 35 minuten van verbruikt. Doordat ik niet kon inloggen bij Youfone , hierover gebeld met mijn mobiel naar de klantenservice van Youfone. Het probleem is inmiddels opgelost. Hiervoor in totaal 23 minuten aan de telefoon gehangen. Op de site van Youfone staat duidelijk vermeld dat de kosten voor het bellen met de klantenservice €0,10 per minuut is,dus in totaal €2,30.Tot mijn verbazing zie ik een bedrag van €9,64 staan voor het bellen met Youfone. Dit zou betekenen dat er €0,42 per minuut zou moeten betalen voor contact met de klantenservice van Youfone.Het bedrag staat vermeld als Gesprekken naar servicenummers in Nederland en niet als een gesprek naar Youfone. Ik heb hierover een reactie naar Youfone gestuurd, maar tot op heden geen reactie van hun gehad.
Desired solution:
Dat ik het tarief betaal van €0,10 p/m betaal voor contact met de klantenservice zoals op hun site staat vermeld.