My complaint:
ik heb in begin mei een abodement aangevraagd met nummer behoud,ik heb helemaal niets meer gehoord tot 2 weken terug met de mededeling als ik niets van mij laat horen een abodement opgestuurd zou krijgen zonder nummerbehoud,ik heb gereageerd dat ze een beetje gek zijn geworden en dat ik een hoop problemen en kosten heb gehad dat hun niet geleverd waarvoor ik betaald heb.
nu tot mijn spijt krijg ik toch een abodement in de bus ik maak het niet open ik wordt gek van al die energie die ik moet geven voor deze onzin.
Desired solution:
dat ik niet meer lastig gevallen wil worden en anders ga ik anderen stappen ondernemen en dan wil ik alles wat het mijn kost ondit te beantwoorden en de 10 euro die van mij is gestlen van mijn bankrekening plus al de kosten die ik heb gemaakt doordat ik mijn nummer kwijt ben geraakt door youfone.
dus met andere woorden ik gooi de post weg van youfone en wil er niets meer mee te maken hebben.