Complaint: mijn rekening klopt niet en ik krijg niemand aan de lijn

user-174036 on 17 April 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hallo. Ik heb een klacht en goed ook. Ik heb mijn abbonement omgezet van 250 minuten naar 750 minuten dat zou ingaan vanaf 1-3-2013. Nu heb ik een rekening van 261 euro en de minuten van 250 maar wel de 20 euro abbonements kosten voor 750. Ik wil dat er heel snel opgelost word dat mijn rekening bijgewerkt word en heel snel word veranders naar 750 minuten. Ik betaal niet eerder dan dat de rekening klopt. En het zou fijn zijn als youfone klantenservice bereikbaar is. Heb tig keer gebeld maar geen antwoord.

Desired solution:

Ik wil dat mijn rekening goed staat en met onmiddelijke ingang de 750 minuten erop komen en niet 250 minuten. En ik wil iemand aan de lijn.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Youfone.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Factuur aangepast voor klant

All complaints of