Complaint: nano simkaart

user-193245 on 10 August 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb een 2 jarige sim only abonnement bij Youfone sinds sept 2012.
Bellen en internet geeft geen problemen, maar het leveren van een nieuwe nano simkaartje schijnt wel erg moeilijk te zijn.
Op 20 juli heb ik een nano simkaart ( nieuwe iphone5) aangevraagd via mijn inlog pagina.
Tegen bericht van Youfone; binnen 5 dagen krijgt u reaktie.
Na 5 dagen niks. Ben gaan bellen ( €0.35 per gesprek)
Antwoord Youfone; het nano sim kaartje is nog niet aangevraagd. Sorry druk druk , er zal nu voor worden gezorgd. Weer mail met de melding ; maximaal binnen 5 werkdagen komt het jaartje.
Na 5 werkdagen nog niks.! Na 8 dagen nog niks!
Weer bellen;
Antwoord Youfone; het kaartje is al lang naar u verzonden!
Rara..ik heb niks ontvangen..
Wordt volgens medewerker van het call centrum nogmaals een kaartje naar mij verzonden. Weer met een mailbericht van youfone; binnen maximaal 5 werkdagen levering.
Ben inmiddels 3 weken verder en mijn nieuwe iphone 5 ligt al weken ongebruikt te wachten op het nano sim kaartje!

komt ook nog bij dat de telefoonkosten telkens € 0,70 zijn i.p.v. de € 0.35 die staan vermeld..!

Desired solution:

Niet moeilijk..
nano sim kaartje morgen leveren. !!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Youfone.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Responded on 13 August 2013 at 21:29

vandaag nog steeds geen simkaart ontvangen.!

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Nog steeds geen nano simkaartje ontvangen, ondanks dat youfone zegt dat ik het kaartje uiterlijk vandaag moet ontvangen

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De tweede simkaart is reeds op 6-8-2013 besteld, klant moet deze vandaag uiterlijk ontvangen.

All complaints of