Complaint: Nieuwe simkaart

user-192948 on 08 August 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht, de samsung galaxy S3.
Deze moest tot mijn verbazing een micro sim kaart hebben.
Ik youfone opbellen, want ik heb niet zo een simkaart die je kan breken dat hij kleiner word, zeggen hun dat ik een nieuwe simkaart moet betalen….EURO 15,- nog wel!
En moet ook nog 1 tot 5 werkdagen wachten totdat die binnenkomt. Zit je lekker met je nieuwe telefoon.
Maar echt belachelijk dat je EUR 15,- moet betalen voor zo’n simkaartje. Heb een 2 jarig abonnement lopen bij youfone die in jan. 2014 afloopt. Weet niet of ik heb nu nog wel bij hun wil verlengen!
Eerder hadden ze trouwens wel simkaarten die je kon breken zodat hij aan alle eisen van een telefoon deed. Werd toch ook niet extra voor betaald!!!

Desired solution:

Gratis simkaart!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We brengen standaard 15,00 euro in rekenin g voor een nieuwe simkaart, dit kunnen we helaas niet veranderen voor mevrouw. Ook kan ze haar huidige simkaart laten knippen tot een microsimkaart. Omdat wij de simkaart per post toesturen, kan dit niet sneller dan 1-5 werkdagen.

All complaints of