Complaint: Nog steeds geen internet, email en pingen op BB Bold 9700

user-78013 on 04 January 2012 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Inmiddels al een paar keer het gehele traject doorlopen wat op de website staat van Youfone, onder het onderdeel blackberry-instellingen. Inmiddels al een aantal keer gebeld met de helpdesk, maar deze komen iedere keer met een andere reden waarom ik een paar uur (tot 2x toe 24uur)moet wachten. Bij hun staat alles goed is het antwoord. De technische dienst gaat er naar kijken en als het goed is ontvang ik binnen 24uur een e-mail met daarin een oplossing. Wel handig zo’n email, zeker aangezien ik die niet kan ontvangen op mijn telefoon. Ik ben heel benieuwd naar een eventueel antwoord.
Het snel overstappen in 3 minuten zal wel slaan op de administratie. Want verder gaat het vervelend langzaam.

Desired solution:

Snel antwoord/handelen van de technische dienst.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Direct contact opgenomen met de klant.

All complaints of