Complaint: nummer overgezet naar youfone maar geen abbonement afgesloten

user-211522 on 11 November 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op 28 oktober 2013 is mijn mobile nummer overgenomen door youfone terwijl ik geen abbonement heb afgesloten. mijn nr moet terug naar tmobile zakelijk maar dat kan niet zomaar dit moest vanuit tmobile komen, deze heeft dit geprobeerd maar werd steeds afgewezen. ik zit nu al 2 weken zonder telefoon en dat terwil dit mijn bron van inkomsten genereerd. ik lijd nu per dag een schade tussen de 250 en 500 euro per dag.

Desired solution:

schadevergoeding voor elke dag dat ik geen telefoon heb

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het verzoek voor de uitportering was niet volledig ingediend. Klant geeft aan een nieuw verzoek te hebben ingediend, deze is echter nog niet door ons ontvangen. Klant gevraagd te wachten op de reactie. Klant kan contact met onze klantenservice opnemen zodra de uitportering in orde is zodat wij kunnen kijken naar een passende compensatie.

All complaints of