Complaint: onbeperkt internet, misleiding

user-209225 on 30 October 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

recent overgestapt naar youfone simonly met 250 belminuten en 0nbeperkt internet.
sinds afgelopen weekend werkt internet bijna niet, en kwam toen tot de ontdekking dat na 2000mb verbruikt te hebben, het internetsnelheid terug word gezet naar langzaam,hierdoor is internetten onmogelijk.dit staat in de kleine lettertjes die ik niet gelezen had.
vandaag gebeld naar klantenservice, behoorlijk arrogant en klant onvriendelijk te woord gestaan als nieuwe klant.
heb voorgesteld om 10 euro bij te betalen elke maand om het internet op snelheid te houden zodat het goed werkt, dit was niet mogelijk werd me verteld.om mijn abonnement te stoppen moet ik 11 maanden plus 25 euro administratiekosten betalen, dit is ook geen oplossing.
ik vind het pure misleiding om onbeperkt internet aan te bieden, en dan na 2000mb verbruikt te hebben het internet zo langszaam te maken dat je er niets meer aan hebt, ik heb nu niets aan dit abonnement, voel me gigantisch genaaid door youfone en zal het iedereen afraden, ze komen niet met een oplossing

Desired solution:

normaal internet, wil er ook meer voor gaan betalen, als het maar normaal werkt!!!!!

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er geldt een Fair Use Policy waarbij de internetsnelheid bij de bundel Onbeperkt Internet wordt verlaagd na een verbruikvan 2000Mb. Dit wordt op de website en in de algemene voorwaarden aangegeven. Helaas kunnen wij dit technisch gezien niet veranderen, ook niet wanneer klant bijbetaald.

All complaints of