Complaint: Ontbreken simkaart bij aangaan abonnement

user-74624 on 16 December 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 8-11-11 een abonnement genomen met nummerbehoud bij Youfone. Zij hebben op 10-11-11 meteen de kosten voor het nummerbehoud geincasseerd. Op 22-11-11 heeft provider BEN toestemming gegeven om het nr. te porteren en op 16-12-11 gaat mijn nr. bij hen uit de lucht.
Alleen hoor ik niets meer meer van Youfone. Geen simkaart ontvangen en ook geen bericht wanneer ik kan gaan bellen. Dus vanaf 16-12-2011 kan ik niet meer bellen. Div. malen gebeld met Youfone en krijg dan te horen dat ze het uitzoeken, maar ik hoor en zie niets. Ik heb ook gemaild met de klantenservice, maar daar krijg ik te horen dat de simkaart 1 wk voor het ingaan van mijn abonnement opgestuurd wordt.Die week is nu voorbij.

Ik vertrouw het allemaal niet meer. De adm. is daar een chaos. Ze weten niets, leidinggevenden schijnen er niet te zijn.
Kortom ik wil van dit abonnement af.

Desired solution:

Ontbinding van het abonnement, want zij leveren een wanprestatie.Met verwijzing naar art 3 lid 1 en art 4 lid 7 van de alg. voorwaarden heb ik volgens mij recht om de overeenkomst te ontbinden. Alleen waar blijft dan mijn mob. nr.?

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Comment by poster of the complaint

12 years ago - D.d. 19-12-2011. Youfone zegt dat ze de klacht hebben opgelost, nou niet dus!! Er is geen contact geweest na de melding van mijn klacht. Hun opmerking "meld het bij info@youfone.nl"heb ik via mail, tel en fax gedaan, maar er is geen reactie nog een simkaart. Dit zeggen zij alleen maar om hier op de site de indruk te wekken dat ze wat gedaan hebben.

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

afgehandeld met klant

All complaints of