Complaint: Onterechte betalingsherinnering

user-52726 on 13 June 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Youfone stuurt een betalingsherinnering en rekent nog extra herinneringskosten over een factuur die zij enkele dagen eerder , uiteraard succesvol, hebben geincaseerd.

Ik heb nimmer een betalingsachterstand, zo zeker niet bij youfone.

Het betreft een eerste herinnering, van een op tijd en reeds volledig voldane factuur. Het valt me op dat de herinnering exact 3 dagen na de automatische incasso per mail wordt gepusht. Hierin direct 3,50 extra herinneringkosten. Contact kan enkel via een 0900- nummer a 0,50 euro p/m of youfone zelf a 0,10 euro p/m. Ik moet binnen 3 dagen betalen.

Heel raar, waarom zou ik dat doen? De volledige factuur is op tijd en volledig voldaan via automatische incasso. Voor de zekerheid nog even mijn internetbankieren nagespeurt, en ook staat duidelijk dat het bedrag is geincaseerd. Daarnaast heb ik meer dan voldoende saldo op de rekening.

Ik heb ze een mail gestuurd met daarin de feiten. Ik ga ze niet bellen en daarvoor ook nog eens betalen, het is hun probleem.

Desired solution:

Excuses youfone en zwart op wit verklaring van erkenning van hun fout.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is direct contact opgenomen met de klant.

All complaints of