My complaint:
Youfone stuurt een betalingsherinnering en rekent nog extra herinneringskosten over een factuur die zij enkele dagen eerder , uiteraard succesvol, hebben geincaseerd.
Ik heb nimmer een betalingsachterstand, zo zeker niet bij youfone.
Het betreft een eerste herinnering, van een op tijd en reeds volledig voldane factuur. Het valt me op dat de herinnering exact 3 dagen na de automatische incasso per mail wordt gepusht. Hierin direct 3,50 extra herinneringkosten. Contact kan enkel via een 0900- nummer a 0,50 euro p/m of youfone zelf a 0,10 euro p/m. Ik moet binnen 3 dagen betalen.
Heel raar, waarom zou ik dat doen? De volledige factuur is op tijd en volledig voldaan via automatische incasso. Voor de zekerheid nog even mijn internetbankieren nagespeurt, en ook staat duidelijk dat het bedrag is geincaseerd. Daarnaast heb ik meer dan voldoende saldo op de rekening.
Ik heb ze een mail gestuurd met daarin de feiten. Ik ga ze niet bellen en daarvoor ook nog eens betalen, het is hun probleem.
Desired solution:
Excuses youfone en zwart op wit verklaring van erkenning van hun fout.