Complaint: Overstappen levert vertraging op

user-46079 on 05 April 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb volgens alle regels de overstap gemaakt van Chippie naar Youfone. Min of meer gedwongen, omdat Chippie stopte en Youfone adviseerde. Het was absolute noodzaak voor mij om mijn mobiele nummer mee te nemen omdat dat mijn bedrijfsnummer is. Inmiddels is mijn bedrijf, ondanks tijdige aanmelding, al drie dagen niet bereikbaar en dit blijft ook de hele komende week nog zo. Youfone heeft telefonisch van alles beloofd maar is geen enkele afspraak nagekomen.

Desired solution:

Ik wil nú bereikbaar zijn en stap vervolgens onmiddellijk over naar een andere provider.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Responded on 20 July 2011 at 12:59

Bij de overstap naar Youfone is mijn bedrijf 2 weken niet bereikbaar geweest wegens de slechte dienstverlening door Youfone. Bij de overstap binnen 3 maanden naar een andere provider heeft Youfone de zaak dusdanig getraineerd dat mijn bedrijf weer 2,5 week niet bereikbaar was.

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Bij de overstap naar Youfone is mijn bedrijf 2 weken niet bereikbaar geweest wegens de slechte dienstverlening door Youfone. Bij de overstap binnen 3 maanden naar een andere provider heeft Youfone de zaak dusdanig getraineerd dat mijn bedrijf weer 2,5 week niet bereikbaar was.

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is direct contact opgenomen met de klant.

All complaints of