Complaint: Pas op !!! Youfone weigert vrijgave nummers

user-211667 on 12 November 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb mijn zakelijk abbo opgezegd en wil overstappen naar andere provider. Mijn nieuwe provider krijgt de nummers niet van youfone, sterker nog youfone claimt dat die niet meer van hen zijn, terwijl mijn huidige abbo nog loopt en ik bel.
Dit probleem,1 jaar geleden ook al gehad, contracten worden spontaan verlengd, overgang wordt op alle mogelijke manieren getreiterd en gedwarsboomd.

Desired solution:

nummerportingen per 21-11-2013 toestaan voor alle nummers

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Voor 3 nummers is het porteringsverzoek goedgekeurd per 21-11-2013. Voor de andere 3 nummers is het porteringsverzoek afgewezen omdat deze niet aangevraagd zijn met de juiste datum. Deze kunnen opnieuw worden aangevraagd met de juiste datum.

All complaints of