Complaint: rekening ondanks geen klant en nu zelfs incasso + boete

user-76283 on 03 January 2012 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

na maandenlang bellen en geen simkaart ontvangen te hebben na aanmelding via site het abonnement op kunnen zeggen. In oktober het bericht gekregen dat abonnement was opgezegt en nu alsnog een rekening ontvangen. Ik heb het bedrag gestorneerd en krijg nu een incassobericht via mail binnen + boete. Ze sturen alleen mails en nemen zelf geen contact op met me. Ik kan blijven bellen en er komt totaal geen oplossing. Ik word niet goed van de ellende met dit bedrijf

Desired solution:

Ik wil dat ze zelf contact met mij opnemen en dit op gaan lossen en mij uit hun systeem halen. Dat ze met tel 0900-2225556 Direct Pay Services B.V. contact opnemen en mijn rekeningen uit hun systeem halen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

opgelost in overleg met de klant.

All complaints of