Complaint: rekening te hoog en afgeschreven

user-206630 on 18 October 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De afgesproken prijs van 50 minuten en vrij SMS voor 7,euro
wordt niet aangehouden er werdt 14,94 en 13,54 ingehouden dit is niet juist het gaat om de nummers 06 10682124 en 06 10682153 rekening 2437992 en 2437993
klant nummer 1011033918 en 1011033919
kunt u dit wijzigen

Desired solution:

Verrekening van de bedragen zoals afgesproken.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant betaald met deze factuur de afgesproken abonnementskosten voor de maand oktober, plus voor een gedeelte van de maand september. Dit omdat het abonnement gedurende de maand september is ingegaan maar er over deze periode nog geen abonnementskosten zijn betaald.

All complaints of