Complaint: simonly

user-69819 on 16 November 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn dochter is al weken bezig om haar simkaart met nummerbehoud van youfone te ontvangen.
Er word steeds gezegd dat het verstuurd is, inmiddels al 3 keer maar tot aan de dag van vandaag niets ontvangen.
Verscheidende telefoontjes gepleegd, niemand die er verstand van heeft, lange wachttijden, mailtjes verstuurd, wat nog meer te doen, wij weten het niet meer maar zijn ten einde raad.
Wat nu nog te doen??????????????????????

Desired solution:

Dit probleem moet met speod opgelost worden en onkosten voor de vele telefoongesprekken moeten ook vergoed worden

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Afgehandeld met de klant

All complaints of