Complaint: Slecht bereik en geen internetverbinding zoveelste klacht zonder oplossing!

user-193979 on 12 September 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 15 augustus 2013 heb ik ook hier de klacht gemeld. Er is toen een feedback gedaan dat ik nog 1 week moet wachten omdat ze technisch er mee bezig waren. Echter we zijn nu ruim 1,5 maand verder en er is nog steeds niets veranderd met mijn bereik en internetverbinding. İk heb zeer slecht bereik en vaak ook dat ik geen telefoongesprekken kan voeren omdat er geen bereik is. Ook heb ik geen internetverbinding. İk heb dit al meerdere malen aangegeven en wordt maar niets gedaan. Ook heb ik op 15 augustus aangetekend een klachtenbrief gestuurd tot op heden heb ik hier geen reactie op gehad. Dit is zeer teleurstellend. İk heb mijn abonnement afgesloten in mei 2013 en sindsdien heb ik dit probleem. Graag wil ik dat mijn abonnement per direct stop gezet wordt en de maanden waarbij ik mijn abonnement niet heb kunnen gebruiken, bekostigd wordt. Mvg, feyza

Desired solution:

İk wil dat mijn abonnement per direct stopgezet wordt. En wil een tegemoetkoming voor alle maanden waarbij ik mijn abonnement niet heb kunnen gebruiken.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Responded on 15 September 2013 at 09:12

Ik had al een nieuwe simkaart gekregen van jullie en ook had ik al mijn simkaart op een ander toestel geprobeerd. En als jullie de moeite hadden genomen en in het systeem hadden gekeken dan zouden jullie dit gezien moeten hebben! Zwaar triest dat jullie het nog steeds op deze manier mij probeert af te ratelen! Kom aub met een ECHTE oplossende oplossing aan!

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Technisch gezien staat alles goed en de klant heeft ook verbruik op de simkaart. Gevraagd om de simkaart in een ander toestel te testen.

All complaints of