Complaint: Slecht functioneren simkaart

user-212069 on 14 November 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds augustus heb ik een abonnement bij Youfone. Sinds enige weken ben ik erachter dat ik met mijn huisgenoten, ook Youfoneklanten sinds september, geen goed contact kan hebben. Huisgenoot A kan ik niet bellen of sms’en (hij mij wel), en huisgenoot B klinkt altijd zo zacht dat ik hem niet goed kan verstaan. Dit probleem heeft huisgenoot B met iedereen die hij belt. Daarbij is mijn verbinding vaak slecht en valt soms weg, ongeacht met wie ik bel. (Ik woon in Amsterdam.)
Ik heb hierover enige keren met Youfone gemaild, met het verzoek of hier iets aan gedaan kon worden. Ons werd aangeraden eerst te kijken of het probleem niet aan onze toestellen lag. Wij hebben dus de Youfonesimkaarten in andere toestellen gedaan. De problemen waren hiermee niet verholpen. Als wij echter simkaarten van andere providers in onze toestellen doen, hebben wij geen enkel probleem. Het is dus duidelijk dat het probleem bij de simkaarten van Youfone ligt. Youfone heeft toen voorgesteld dat ik Huisgenoot B en ik een nieuwe simkaart konden bestellen tegen betaling van 15 euro. Dit vind ik belachelijk, omdat de simkaarten gewoon niet goed functioneren en wij daar niets aan kunnen doen. Youfone heeft te kennen gegeven dat ik mij binnen 30 dagen had moeten melden als de simkaarten het niet goed deden.

Desired solution:

Een gratis nieuwe simkaart voor Huisgenoot B en mij, of opzegging van mijn contract per direct.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant heeft reeds contact gehad met de klantenservice. Wij raden de klant een nieuwe simkaart aan echter kunnen wij deze alleen binnen 30 dagen na activatie kosteloos leveren. Het vroegtijdig beeindigen van het abonnement is helaas geen optie.

All complaints of