Complaint: Waar blijft mijn SIM kaart

user-59128 on 25 August 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 21 juli 2011 heb ik mij aangemeld bij Youfone. Mijn abonnement zou per 22 augustus 2011 ingegaan, maar tot nu toe (25 augustus 2011) heb ik geen SIM kaart ontvangen, ondanks verzoeken van mij via e-mails. Telefonisch heeft Youfone mij op 22 augustus aangegeven dat de SIM kaart op 15 augustus 2011 is verzonden, terwijl ik niets heb ontvangen. Het opgegeven adres is correct. Op de website van Youfone staat in de lijst met meest gestelde vragen dat je een e-mail krijgt met login en wachtwoord om de SIM kaart te activeren. Deze e-mail heb ik ook niet gehad.
Tijdens het gesprek op maandag 22 augustus is mij ook toegezegd dat een nieuwe SIM kaart met spoed zal worden verzonden.
Dinsdag 23 augustus heb ik geen (nieuwe) SIM kaart en ook geen email met de benodigde gegevens ontvangen. Gebeld met Youfone en volgens de medewerkster is de SIM kaart dinsdag verzonden en moet deze worden geactiveerd door telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Gewezen op de onjuiste informatie op de website over de activatie van de SIM kaart. Woensdag 24 augustus in de namiddag gebeld met Youfone. Geen kaart ontvangen. Volgens Youfone wordt de kaart vandaag verzonden. Donderdag 25 augustus geen SIM kaart ontvangen. Gebeld met Youfone. Hij is echt verzonden, nog even geduld. Gevraagd wat die spoed verzending van maandag inhoud nu op donderdag nog niets is ontvangen. Antwoord: we hebben veel zaken af te handelen. En – voor het eerst – excuses voor de vertraging.
Inmiddels heb ik geen vertrouwen meer in Youfone en zal de provider ook bij niemand aanbevelen. Het is mij duidelijk geworden dat met deze ongemotiveerde medewerkers een bedrijf niet kan voortbestaan. Kwestie van tijd en ze gaan opnieuw failliet.

Vrijdagochtend de SIM kaart eindelijk ontvangen. In een e-mail bericht heb ik Youfone gevraagd om de ingangsdatum van mijn contract te wijzigen van 22 augustus in 26 augustus. Ik wacht op de reactie alvorens deze klacht te verwijderen.

De reactie van Youfone is als volgt: “U geeft aan dat u de startdatum van uw abonnement wilt wijzigen, omdat u uw simkaart zojuist heeft ontvangen. Helaas, kunnen wij dit niet wijzigen.”

Kunnen? er is sprake van niet willen.
Omdat ik zeer ontevreden ben met de hele gang van zaken en ook deze reactie laat ik deze klacht voorlopig staan, zodat de lezer er zijn voordeel mee kan doen.

Desired solution:

1. Via TNT express toezending van de SIM kaart (Inmiddels SIM kaart ontvangen)
2. Wijziging contractdatum van 22 augustus 2011 in 26 augustus 2011
(is afgewezen, maar ik wil dit dus opgelost zien)

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

All complaints of