My complaint:
Heb als een tijd geleden per brief per zsm opgezegd (tel 0626971328) contract liep oorspronkelijk tot 4 november 2013. Kreeg tot mijn verbazing bevestiging voor 4 oktober.Heb gevraagd of dit wel klopte omdat het afwijkt van mijn oorspronkelijke opzegdatum. Uiteindelijk onderstaande mail gekregen.
Vervolgens via belcompany een nieuw contract afgesloten met nummerportering. Eerst gebeld of ik nog op tijd was met Vodafone. Was OK. Vorige week gebeld dat akkoord binnen was door Belcompany. Gisteren de hele dag ermee bezig geweest maar Youfone had de portering geweigerd omdat mijn contract pas op 4 nov afloopt (!!!) Youfone had me echter wel er uit gegooid dus ik heb nu sinds gisteren geen telefoonverbinding meer. Gisteren 2x met Youfone gebeld zou teruggebeld worden. Dame zag de 2e x inderdaad onderstaande mail en gaf toe dat er iets bij hun fout is gegaan. Ik ben nooit teruggebeld en ze zijn in het weekend dicht. Ik voel me zo machteloos! Ik ben het zooooo verschrikkelijk zat.
Als je Youfone belt is het: 23 sec wachten maar het is altijd veeeeel langer (soms wel 18 minuten).!
Mail van Youfone over opzegdatum gedateerd 18/9/2013:
Geachte mevrouw Sta van Uiter,
Wij hebben uw reactie op klacht.nl in goede orde ontvangen. U geeft aan de einddatum van het abonnement te willen laten staan op 4-10-2013, wij zullen deze datum zo laten staan. Uw abonnement is dus beeindigd per 4-10-2013.
Wij willen u bedanken voor de periode waarin u klant bent geweest van Youfone.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Team Youfone
LET OP! Reageer niet op deze e-mail! Is de vraag nog niet beantwoordt, neem dan contact op met de klantenservice of stel de vraag via MyYoufone.
Onze klantenservice is op werkdagen (maandag t/m vrijdag) bereikbaar van 09.00 tot 18.00 uur op telefoonnummer 1200 (35cent per gesprek) en anders is Youfone bereikbaar op 0900 – 698 3663 (35 cent per gesprek plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon).
www.youfone.nl
Desired solution:
zo snel mogelijk mij bellen en mijn nummer vrijmaken zodat Vodafone het over kan nemen en ik kan telefoneren. Ik ben niet van plan nog een stuiver extra te betalen aan Youfone.