Complaint: Weigeren mijn abonnement op te zeggen.

user-212042 on 13 November 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nadat ik via de telefoon mijn abonnement heb opgezegd, blijft Youfone/Direct Pay gewoon factureren. Op mail reageren ze niet, en bellen heeft (zo is reeds gebleken) geen zin. Heb inmiddels automatische incasso geblokkeerd. Bovendien heb ik oude facturen terug zitten kijken, en ze brengen gewoon elke maand teveel in rekening. Ik gebruikte de betreffende sim kaart (4 euro p/m) al lang niet meer, en toch maakte ik volgens Youfone extra kosten.

Desired solution:

Antwoord op mijn mail, eindelijk opzeggen van mijn abonnement, vergoeden van gemaakte kosten, en een excuus.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Responded on 16 November 2013 at 10:52

Er is geen oplossing geboden. Youfone wil dat ik nog meer geld besteed aan het bellen van de klantenservice. Op mail reageren ze niet.

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Youfone beweert dat de klacht is opgelost. Lachwekkend, dat wel. Mijn klacht is alles behalve opgelost. Ze vragen mij nog maar eens te bellen, terwijl ik dit 1) al een keer (zonder success) gedaan heb en 2) ik een mail heb gestuurd met daarin alle gegevens die ze nodig hebben. Nogmaals, de klacht is NIET opgelost. Wel grappig dat ze heel snel reageren als je de klacht op deze site zet, maar als je een vraag/klacht direct verstuurd kan je lang wachten.

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Verzocht het betreffende telefoonnummer door te geven zodat wij het kunnen nakijken, en excuses aangeboden voor het wachten op de klantenservice.

All complaints of