Complaint: Wil graag weer aangesloten worden.

user-58241 on 16 August 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zit al een maand zonder telefoon, volgens mij wordt het tijd om weer aan te sluiten. Dit lijkt nergens naar. Ben al jaren lid van jullie club maar ik wil nu wel uitleg waarom het zolang moet duren. En contact via die geweldige 0900 nummers is volgens mij een mooi neveninkomen. Dat weten de mensen aan de andere kant van de lijn ook want ze vragen niet eens naar je gegevens maar beginnen meteen een algemeen en ontwijkend verhaal af te steken.

Desired solution:

Aansluiten, duidelijke uitleg waarom het zolang moet duren en hoe vergoed je het om niet bereikbaar te zijn?

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Update. We zijn nou een week verder, heb ondertussen wel een email van youfone ontvangen: zodra de betalingen verwerkt zijn, word ik weer aangesloten. Ik heb geen idee wat een normale termijn is, maar de laatste nota is betaald op 10 augustus. Bijna twee weken geleden dus, maar nog geen telefoon. Lijkt mij toch lang genoeg? Boefone.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Beetje erg late reactie, maar hier is ie. De zaak is opgelost? Ik heb een andere provider sinds september 2011, Kruidvat prepay, probleemloos en voor mij goedkoop, nog steeds. Van Youfone, behalve een mail dat mijn klacht in behandeling is genomen, een dringend verzoek om mijn klacht van jullie site te halen, veel spooknota's ( ik kon immers niet bellen), dreigbrieven van incassobureaux, gerechtsdeurwaarders, gerechtelijke uitspraken daarna weer deurwaarders enz., nooit meer wat gehoord. Niet echt zoals het hoort dus. Bedankt dat mijn gal een plekkie op jullie site mocht bezethouden.

All complaints of