My complaint:
Geachte L.s;
Ik heb HÉÉL veel problemen met Youfone als provider de afgelopen maand sinds ik verhuisd ben. Er is in Stein gewoon geen fatsoenlijk bereik, en dit is zeer storend aangezien wij nog geen internet in het pand hebben en ik dus volledig afhankelijk ben van mijn mobiel. Ik werk als oproepkracht dus ik moet 24/7 bereikbaar zijn voor mijn werk.
Ik weet dat de zendmast verplaatst is, maar mede hierdoor heb ik nauwelijks tot geen verbinding meer over. Als ik al kan bellen is het een wonder als de verbinding langer als 10 seconden openblijft.
Ik zou graag willen verzoeken tot een mogelijkheid om het abonnement vroegtijdig te beëindigen. Mijn simkaart is al nagekeken door hun klantenservice en hier was niks mis mee. Ik vind dat hun zich niet aan hun kant van het contract houden omdat ik maandelijks betaal voor een service die niet geleverd kan worden. Als ik al bereikt kan worden is de verbinding heel slecht. En het ligt niet aan de telefoon want ik heb het op diverse nieuwe en oude toestellen geprobeerd.
Hopelijk begrijpen jullie dat het voor mij dus een groot probleem is om zo slecht tot niet bereikbaar te zijn elke dag opnieuw. In het verleden ben ik altijd een zeer tevreden klant geweest en ik heb altijd betaald.
Ik heb contact gehad met hun klantenservice en degene aan de telefoon bleef gewoon herhalen dat het niet mogelijk was maar hier kwam ik niet verder mee. Ik vind het te ver gaan om te blijven betalen voor een service die niet of nauwelijks aanwezig is.
Desired solution:
Als mijn abonnement vroegtijdig wordt beeindigd zonder de rest van het contract af te betalen.