Complaint: Youfone crediteert niet!!

user-67516 on 29 October 2011 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geruime tijd geleden sim-only bij youfone afgesloten i.c.m. onb. internet. eerste 3 mnd. is er een dikke € 390 afgeschreven omdat zij aangeven dat er geen internet bundel was afgesloten, wat echter wel is opgenomen in het contract.
inmiddels is het abbonement goed, 5 mnd. later. Echter is het te crediteren bedrag nog steeds niet overgemaakt. Youfone shame on you!

Desired solution:

Het te crediteren bedrag per direct overmaken op mijn reknr. en maandelijks mijn abbonement kosten betalen. Zo als het hoort.!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Responded on 04 November 2011 at 19:20

Inmiddels een week later is het bedrag nog steeds niet overgemaakt! Een nieuw contract afsluiten kan binnen een dag. Euro's terugboeken schijnt een groot probleem te zijn.
Het is dus tot op heden nog niet opgelost!

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben dit met de klant individueel opgepakt.

All complaints of