My complaint:
Ik heb op 26 februari een nieuw nummer besteld bij youfone. Op 28 februari hebben ze een afschrijving gedaan van 9,95.
Op hun website staat dat je de simkaart ontvangt binnen 10 dagen na afschrijving. Vandaag belde ik om te informeren wat de status van mijn bestelling is krijg ik te horen dat het 3 weken gaat duren. Waarna ik netjes zei dat ik het binnen 10 dagen had verwacht omdat dat ook op de website staat. Zegt die medewerker doodleuk; U zult gewoon 3 weken moeten wachten meneer,als u verder geen vragen meer heeft wens ik u een prettige dag verder.
Dit is vind ik toch echt niet kunnen. Ze hadden op z’n minst kunnen mailen dat het misschien druk is en daardoor het wat langer gaat duren. Ook de medewerker van klantenservice geeft geen duidelijk antwoord waarom het zo lang gaat duren.
Ik vind dit geen goed begin en ben erg benieuwd hoe de verdere service is.
Gewenste oplossing
Op z’n minst een brief of email met een uitleg waarom het langer duurt dan op de website vermeld staat. En dat ze bij de klanteservice wat vriendelijker zijn. Je betaalt 10 cent pm,staat 10 minuten in de wacht en dan krijg je zo een onbeleefd persoon aan de lijn die binnen 10 seconde is uitgesproken.