Complaint: Youfone

user-78841 on 10 January 2012 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Simkaart kwam na 5 weken
Maakt zelf rekeningen (kosten die je nooit hebt gemaakt worden gefactureerd.)
Nog steeds Geen inzage over je eigen verbruik terwijl ze hebben beloofd dat het per 1-1-12 moet lukken.
Alle ander abonnementen kunnen wel inloggen maar de bb abonnementen niet?

Telefonisch Niet bereikbaar of ze weten het niet of ze zeggen dat staat in onze voorwaarden die ze zelf aanpassen om de haverklap & op email reageren ze NOOIT!

Desired solution:

Nog nooit een oplossing gehad.
Ik ben zelf bezig om ze in ieder geval aan te klagen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Responded on 15 January 2012 at 20:54

Nog steeds niks vernomen van deze oplichters

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

klacht afgehandeld met de klant.

All complaints of