Complaint: young life

user-101246 on 06 May 2012 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben op 12-03-2012 een brief ontvangen met daarin vermeld de afkoopwaarde van de polis. Deze was geldig tot 01-04-2012. Heb dus op 18-03-2012 de benodigde stukken retour gezonden naar Nationaal Nederlanden. In tussen nog twee polissen opgezegd en wat gebeurd er tot mijn verbazing: De twee polissen die ik later heb opgezegd worden uitgekeerd en de eerste polis wordt pas verwerkt op 02-04-2012, dit omdat 1 april op een zondag valt. rara politie pet!!! Heb hier verschillende telefoontjes aangewaagd en niemand kan vertellen hoe dit mogelijk is. Als dan de polis uitgekeerd wordt op 04-05-2012 is dit bedrag 300 euro lager dan het genoemde bedrag in de brief. Wat maakt dat bij mij nu de stoom uit mijn oren komt. Dit is ongeloofelijk in één dag is mijn polis 300 euro in waarde gezakt!! en ook hier is weer geen duidelijke reden voor te krijgen. Mv. het kan gebeuren

Desired solution:

Ik zou graag zien dat de 300 euro die in mindering is gebracht op de afkoopwaarde nog overgeboekt wordt naar mijn rekening. Dit om het gevoel van gerechtigheid nog enigzins levend te houden bij mij. Als je belt met nationaal spparfonds met de vraag:hoe dit mogelijk is en men geeft dan het postsorteer punt van tnt de schuld, die ik heb gebeld en waar helemaal geen storing heeft plaats gevonden aldus de medewerkers daar, dan zakt de moed je in de schoenen kan ik je zeggen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Nationaal Spaarfonds

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Nationaal Spaarfonds

Nationaal Spaarfonds

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 14 mei hebben wij verzekerde een brief gestuurd

All complaints of