Complaint: Young Life – niet uitkeren en niet kunnen stoppen

user-43316 on 10 March 2011 about Nationaal Spaarfonds in category Verzekering

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds 5 jaar heb ik voor mijn zoontje een Young Life spaarrekening.
3 jaar geleden is de vader van mijn zoon vertrokken. Wij staan samen in het klantprofiel en hebben dit samen ondertekend. Nu kan ik de polis die al 5 jaar van MIJN rekening wordt geincasseerd niet stopzetten of afkopen. Dit kan alleen gebeuren door mijn ex-partner die er niet is.
Ik heb alle originele stukken. Bankafschriften dat ik vanaf het begin de polis heb betaald en kan nu dus niet bij mijn geld en het zelfs niet stopzetten. Zijn dit echt de regels????
Help, wat kan ik doen?

Gewenste oplossing

Ik wil NIET meer betalen voor een polis waar alleen mijn ex bij kan. En ik wil het kapitaal waarvoor IK betaald heb!!

All complaints of